Overstappen naar Bij Abram VvE beheer
Ben je niet tevreden met je huidige VvE beheerder? Bijvoorbeeld omdat de communicatie stroef verloopt, kosten onduidelijk zijn of je het gevoel hebt dat je VvE er niet beter van wordt? Dan is overstappen van VvE beheerder vaak eenvoudiger dan je denkt. Bij Abram VvE Beheer zorgen we ervoor dat dit proces soepel en duidelijk verloopt.
Hoe werkt overstappen naar andere VvE beheerder?
We maken het overstappen zo eenvoudig mogelijk. Ons stappenplan bij overstappen van VvE beheerder ziet er zo uit:
- Inventarisatie – We bekijken samen jullie huidige situatie, contract en wensen.
- Opzegtermijn huidige VvE beheerder – We checken de voorwaarden en denken mee bij het opzeggen van de VvE beheerder.
- Overdrachtsafspraken – Voor opzeggen bij een VvE beheerder nemen wij contact op met de huidige beheerder en zorgen voor een nette overdracht van administratie, financiën en contracten.
- Start Bij Abram VvE Beheer – Vanaf dag één regelen wij het beheer volgens de afspraken, zodat jullie direct merken dat het beter en overzichtelijker kan.
Stappenplan bij overstappen van VvE beheerder
Elke beheerder hanteert zijn eigen voorwaarden. Belangrijk is om te letten op:
- Opzegtermijn VvE beheer (meestal 3 tot 6 maanden, soms per einde boekjaar);
- het moment waarop het contract is ingegaan of verlengd;
- afspraken over overdracht van administratie en financiële stukken.
Wij helpen jullie met het in kaart brengen van deze voorwaarden en nemen indien gewenst het contact over met de huidige beheerder.